Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u enkele antwoorden op vragen die we regelmatig krijgen.

Op welke manier kan ik betalen?

Er zijn op dit moment 2 mogelijkheden om te betalen: iDEAL en overboeking. Wij zijn nog bezig met de ontwikkeling van de site en werken eraan om in de toekomst meerdere betalingsmogelijkheden aan te bieden.

Is het mogelijk de bestelling op te halen?

Ja, dit is mogelijk. Hiervoor dient u dan wel eerst een afspraak te maken.

Bij sommige boeken staat dat het beschadigd is. Wat houdt dit in?

Dit boek is nieuw, maar licht beschadigd met bijvoorbeeld een knikje, scheurtje, krasje en/of deukje. Aangezien we meerdere exemplaren op voorraad hebben met ieder een eigen beschadiging kunnen we echter niet aangeven wat de exacte aard van de beschadiging is. De afbeelding bij de vermelding is slechts een voorbeeld, en geen exacte weergave van de staat van het boek. Uitgangspunt is altijd dat het boek nooit eerder gelezen is en volledig leesbaar is.

Bij sommige boeken staat dat het gelezen is. Wat houdt dit in?

Dit zijn boeken die gelezen/tweedehands zijn en door ons zijn nagezien. De afbeelding bij de vermelding is slechts een voorbeeld, en geen exacte weergave van de staat van het boek, maar deze boeken zijn nog in een goede nette staat.

Is het mogelijk om de boeken te ruilen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Is het mogelijk om de boeken opengeslagen te verzenden?

Nee, om onnodige beschadiging van het boek te voorkomen kunnen we de bestelde boeken niet opengeslagen verzenden.

Hoe snel kan ik het boek in huis hebben?

We streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk na de betaling te versturen. Het overgrote deel van de bestellingen wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden.

Wie bezorgt de bestelling?

De brievenbus pakketten zullen verstuurd worden met PostNL of DHL. De pakketten zullen verstuurd worden met DHL.

Wat gebeurt er met het pakket als ik niet thuis ben bij de bezorging?

Voor brievenbuspost is het uiteraard niet nodig om thuis te zijn (indien uw brievenbus voldoet aan de minimum eisen van postNL en DHL). Indien het pakket binnen Nederland wordt verstuurd met DHL en u was niet thuis toen de bezorger bij u aan de deur stond. Dan vind je een kaartje in de brievenbus. Daarop staat aangegeven of je pakket eventueel bij de buren is afgeven. Als dat niet het geval is, dan kun je met behulp van de bezorgcode op de kaart en je postcode een nieuwe bezorgmogelijkheid kiezen.

Is het mogelijk om korting te krijgen?

Nee, de genoemde prijzen zijn al zo laag mogelijk. We kunnen geen extra korting geven op deze prijzen.

Is het mogelijk om een (of meer) boek(en) te reserveren?

Nee, om iedereen gelijke kansen te geven op onze lage prijzen kunnen we geen boeken reserveren.

Wat betekenen de letters achter het isbn nummer?

De letters achter het isbn nummer betekenen dat de foto is gemaakt van een:

  • N betekent foto is gemaakt van een nieuw boek;
  • LB betekent foto is gemaakt van een nieuw licht beschadigd boek;
  • G betekend foto is gemaakt van een gelezen boek.